قوانین و مقررات خرید

استفاده از فروشگاه ما به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد

شرایط استفاده از فروشگاه اینترنتی هپی ماما

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و محصولات نینیکالا به دقت ملاحظه فرمایید.

 

قوانین عمومی 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های هپی ماما منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

 

 

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات هپی ماما اقدام نماید.

 

 

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات هپی ماما استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به هپی ماما ایمیل می‏‌زنیدو یا در واتس اپ به ما پیام میدهید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که  هپی ماما به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد هپی ماما برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت این گونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه  هپی ماما را در پروفایل خود لغو کنند. 

 

 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

نینیکالا به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات ن، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط نینیکالا جزئی از اموال نینیکالا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار نینیکالا است و هرگونه استفاده غیرقانونی حق پیگرد قانونی را برای نینیکالا محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط نینیکالا  و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار نینیکالا است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

 

در صورت استفاده از هر یک از خدمات نینیکالا، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. 

 

 

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

-روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. نینیکالا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

 

-کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت هپی ماما به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند و در صورتی که موجودی محصولی در هپی ماما به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای هپی ماما محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند. 

 

-هپی ماما مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای هپی ماما محفوظ است .

 

 

-کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. 

 

-با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد.

 

-با توجه به بی ثباتی بازار در شرایط فورس ماژور مثل تحریم و بی ثباتی بازار ارز، چنانچه مشتری ثبت سفارشی را انجام دهد و هپی ماما متوجه شود امکان تامین آن محصول یا کالا با قیمت قبل وجود ندارد، حق کنسل کردن سفارش را دارد و مبلغ پرداختی مشتری را به شماره حساب اعلامی از سوی مشتری عودت خواهد داد و یا درصورت توافق برای واریز مابه التفاوت به مشتری اطلاع رسانی می نماید.

 

-زمان تحویل تمامی کالاهای مرتبط با دسته بندی اتاق خواب و محصولات چوبی مانند سرویس خواب کودک و … مابین 15 الی 35 روز کاری می باشد. لازم به ذکر است تمامی کالاهای مرتبط با دسته بندی اتاق حواب و محصولات چوبی در هنگام ارسال می بایست تسویه گردد و هزینه ارسال این دسته از محصولات نیز برعهده مشتری می باشد.در مورد کالاهای دست تاز که کار به صورت سفارشی میباشد باید  تاریخ تحویل کار دقت شود 

در مورد فاکتورها زمان ارسال هر خرید  بیشترین زمان تاریخ تحویل درج شده در نظر گرفته میشود 

در مورد خرید های بیعانه ای ،پس از تسویه کامل کار ارسال میگردد .خریدار میتواند بقیه اقلام انتخابی خود را دریافت کند یا یکجا با خرید بیعانه ای خود تحویل بگیرد ،اما اینکار به منزله ثبت رسمی سفارش میباشد وامکان  ویرایش سبد خرید وجود ندارد

برای لباس و ملزومات بهداشتی خریدار باید در نظر بگیرید که با توجه به  وضعیت بهداشتی ممکن است امکان مرجوع شدن کالا وجود نداشته باشد 

 

خسارت در هنگام حمل و نقل

هپی ماما همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و هپی ماما تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش  هپی ماما اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش نینیکالا ارسال شود.

 

 

خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش کالاهای ارائه شده در فروشگاه اینترنتی  هپی ماما  بر اساس ضوابط هر تامین و یا تولید کننده است و به صورت مستقیم توسط خود تامین و یا تولید کننده کالای مربوطه صورت می گیرد. فروشگاه اینترنتی هپی ماما  هماهنگی میان تامین و یا تولید کننده و مشتری را در صورت لزوم انجام می دهد. مشکلات ایجاد شده بر اثر استفاده نادرست در محصولات مشمول گارانتی نمی گردد

دقت شود که در پایین  هر محصول امکان مرجوع شدن  آن درج شده است .

 

 

سرویس بازگشت 7 روزه هپی ماما

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده،  هپی ماما با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارائه شده در وب سایت  هپی ماما، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند اکثر کالاهای گروه‌های سیسمونی،  اسباب بازی، تخت و کمد، لوازم التحریر، مد و لباس کودک و نوجوان) دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و  مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش  هپی ماما کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تایید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط نینیکالا دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

 

 

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

  -اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت هپی ماما ، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ  مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب­‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آن ها و  هپی ماما مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین هپی ماما مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.

-در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، هپی ماما صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمی‌گرداند.

-هپی ماما نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

 

 

نقدها، نظرها، ارتباطات و سایر 

-نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد.

-با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش جدا خودداری نمایید. 

-تنها نظراتی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در سایت را دارند، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.

-“نام کاربری” ارسال کنندگان نظر باید شامل نام و نام خانوادگی فرد با حروف فارسی باشد. لذا نظراتی که با نام کاربری غیر مجاز ارسال شده باشند، هرچند ناقض دیگر قوانین ذکر شده نباشند، تایید نخواهند شد.

-تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد. لذا از مطرح کردن بحث‌های متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.

-کاربران در نظر داشته باشند که هپی ماما، ویرایش نگارشی نظرات کاربران را حق خود می‌داند اما سایر ویرایش‌هایی که برای رعایت قوانین ذکر شده انجام می‌شود، قبل از ثبت نظر، به اجازه کاربر نیاز خواهد داشت.

 

 

 

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه،  هپی ماما هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

 هپی ماما  خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

سبد خرید